preskoči na sadržaj
Vijesti

Čitamo mi, u obitelji svi!

U drugom polugodištu u našoj školi započeli smo s projektom "Čitamo mi, u obitelji svi" kojim se promiče važnost čitanja te važnost obitelji u oblikovanju čitalačkih navika djece nižih razreda. Roditeljima se skreće pozornost na činjenicu da bi oni sami trebali biti uzor svojoj djeci u čitanju, umjesto da ih tjeraju na čitanje.


Projekt se, u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara, provodi u cijeloj Hrvatskoj u više od 130 škola. U projektu sudjeluju učenici 3.b razreda sa svojom učiteljicom Jasminkom Mesarić, a koordinator projekta je školski knjižničar Tomica Hlapčić.

Svake srijede naprtnjaču dobiva jedan od zainteresiranih učenika. U knjižničnoj naprtnjači se nalazi komplet od 8 knjiga iz različitih područja: dječja beletristika, slikovnice, strip, beletristika, popularno-znanstvena knjiga, priručnik za roditelje, knjige o kvalitetnom provođenju vremena, hrvatskoj povijesti itd. Osim knjiga, u naprtnjači se nalazi i bilježnica u koju učenici sa svojim ukućanima upisuju svoje dojmove tijekom čitanja.
Sljedeće srijede, učenik koji je vratio naprtnjaču u školu, ima prigodu u nekoliko minuta drugim učenicima prepričati sve lijepo i zanimljivo što mu se dogodilo tijekom proteklih nekoliko dana kad su u njegovoj obitelji svi članovi čitali knjige iz knjižnične naprtnjače.


 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Lidija Matoša   datum: 2. 5. 2012.

Škola za život


E-DNEVNIK

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Wikipedia

 
   


Anketa
Mislite li da ćete u ovoj školskoj godini postići bolji uspjeh nego u prošloj?





Linkovi
Portali
 • T-portal
 • Vip-portal
 • Edu.hr portal

Dnevni Tisak

Informatički časopisi
 • Enter
 • Bug

Obrazovanje
 • Škole.hr
 • E-škola
 • CARnet


Vaša pitanja
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Prometna Učilica





preskoči na navigaciju