Škola u prirodi - Stranice mog dnevnika

Učenici četvrtih razreda su u šk.god.2016./2017.održali nastavu u Školi u prirodi sa smještajem u TN Solaris pokraj Šibenika. Njihove doživljaje i dojmove zapisali su u dnevnike. Najzanimljivije dnevnike smo izdvojili i podijelili s vama.

5.6.2017.ponedjeljak

Ustao sam u 4.45, prije tate što je čudno. Obukao sam se i do kraja spremio. Torba je bila teška pa sam je vukao do škole, sva sreća što sam blizu.Pred školom su stajali moji prijatelji svi s velikim koferima. Jedva sam čekao da krenemo.

Krećemo! Po putu smo pjevali, razgledavali okolinu, promatrali promjenu reljefa. Stanke su nam služile za druženje, igru i da pojedemo one ukusne sendviče.

Negdje oko podneva stigli smo na prvo odredište, grad  kraljeva NIN.Prošli smo preko ninskog mosta i ugledali kip Branimira. Svi smo morali dotaknuti njegov mač za sreću. Šečući Ninom vidjeli smo staru poznatu hrvatsku lađu, Crkvu Sv. Križa, prozvanu najmanjom katedralom na svijetu i kip Grgura Ninskog čiji smo palac morali dodirnutio za sreću. Bit će ovo sretan dan dirao sam i mač i palac.

Krenuli smo autobusom dalje do Zadra. Tu smo vidjeli: Katedralu Sv. Stošije koja je najveća crkva u Dalmaciji. Crkvu sv. Donata i još neke crkve čije ime nisam upamtio. Najljepše su mi bile Morske orgulje i Pozdrav Suncu. Baš sam se iznenadio čuvši da more svira i to bez završene glazbene škole.

Opet smo krenuli autobusom, ali na naše dugoočekivano odredište Solaris-Šibenik.

Kad smo došli u hotel svi su vikali uvau-uvau i bili smo zadivljeni ljepotom hotela. A tek sobe kako su bile lijepe,a otvarale su se karticama koje smo dobili umjesto ključa. Brzo smo ostavili stvari u sobi, preobukli se i krenuli na plažu.Kupali smo se malo u moru malo na bazenu. Bilo je SUPER!

Poslije kupanja išli smo na večeru koja je bila jako ukusna. Birali smo između stotinu jela. Poslije večere išli smo u DISKO. Bilo je jako veselo, živahno i što je najvažnije zabavno.Oko 23 sata stigli smo u sobe i pripremili se za spavanje. Mislim da smo svi spavali u 23 sata i 20 minuta. Kakav dan!!

Isplatio se dodirnuti Branimirov mač i nožni palac Grgura Ninskog.

6.6. 2017 utorak

Ustali smo u 6,30. Ubrzo smo krenuli na doručak. Doručak je bio prava gozba, tu nema što nema. Nakon doručka krenuli smo u grad Šibenik. Vidjeli smo mnoge građevine, Jedna od njih je i Katedrala sv. Jakoba. Jedan od glavnih graditelja je Juraj Dalmatinac. Njegov kip smo već vidjeli.Mene su se dojmile 72 glave na katedrali, zanimljivo mi je bilo da su ti ljudi bili tadašnji građani Šibenika. Zgodno je biti isklesan u kamenu na katedrali. Katedrala se gradila, zamislite, 105 godina.

Nakon razgleda Šibenika išli smo u Sokolarski centar. Tamo smo naučili puno o sovama i sokolovima. Saznao sam da sove vide jako dobro i po danu, a ne kako piše barba Googel da vide samo dobro noću.Sove nemaju prirodne neprijatelje tako da su vladarice šuma.Upoznali smo sokola Fredija kojeg smo hranili. On ima prirodnog neprijatelja sovu. Fredi je razmažen i njegov vlasnik mora biti jako obazriv prema njemu. Kada ode na godišnji pa ga Fredi dulje vrijeme ne vidi on se na njega naljuti i okreće mu leđa. I ptice se ponašaju ponekad kao ljudi. Na primjer kada sova liježe na jajima možeš joj raditi što hoćeš neće se pomaknuti, ali kada se sovići izlegnu jao si ga tebi. Vodič u Sokolarskom centru nam je otkrio da je najopasnija osoba na svijetu ljutita mama. Sami prosudite je li to tako. Tamo nam je bilo jako zabavno, nasmijali smo se pričama o pticama i puno naučili o njima.

Poslije podne išli smo na kupanje. Na plaži je bila uživancija. Plivali smo i prskali se, a onda smo gradili opkop na plaži. Svi dečki su sudjelovali u tome i nastao je visok nasip u kojem je stajala voda. Nismo imali vremena sagraditi dvorac.

Prije večere šetali smo Solarisom. Bili smo na pravoj galiji. Na njoj su bili topovi, mogli smo pucati zamišljenom municijom i mogli smo kormilariti. Vidjeli smo i etno selo. Sve kućice su bile malene i od kamena. Kako su tako velike obitelji živjele u njima?

Nakon večere išli smo u disko. Napokon je došlo vrijeme koje smo svi čekali-PIĐAMA PARTY. Svi su došli u našu sobu. Pripremili smo grickalice i zabavljali se,ali bilo nas je puno pa je bilo zagušljivo. Nije to bio baš pravi piđama party. Poslije smo išli u sobu 4.a i onda na spavanje. Sutra nas čekaju nove dogodovštine.

7.6.2017. srijeda

Ustao sam u 6 sati i spakirao se.Učiteljica je došla provjeriti da li smo svi ustali i u kojoj fazi smo pakiranja. Nakon doručka, u kojem sam uživao, bio sam gladan, a tamo je zbilja fina hrana i veliki je izbor, krenuli smo u NP Krka.

Vidjeli smo mnogo lijepih slapova.  Vidjeli smo kakve su strojeve za pranje rublja ljudi nekad koristili. To su bile prirodne veš-mašine. Vidio sam i tkalački stan na kojem su izrađivali razna platna.Došli smo do mosta s kojeg se prekrasno vidio Skradinski buk, to je najljepši slap. Priroda u nacionalnom parku je doista iznimna.Imali smo malo slobodnog vremena pa sam kupio suvenir. Nakon ručka vozili smo se brodom po Krki što je mnogima bila prva vožnja brodom.

Opet smo se ukrcali u bus i krenuli prema Ogulinu. Na putu smo se zabavljali razgovorom, mobitelom, pjesmom i razgledavanjem okoline.U Ogulinu smo posjetili Ivaninu kuću bajki. Sudjelovali smo u dramskoj radionici i gledali animirani film o Ivani Brlić-Mažuranić. Zidovi kuće bili su ukrašeni i sve je izgledalo kao da si ušao u svijet bajke. Na zidovima su bili ekrani na kojima si mogao igrati kviz. Puno još moram naučiti o Ivani Brlić-Mažuranić.

Opet smo ušli u bus i vozili prema Karlovcu. Išli smo na kraju  u McDonald's na večeru. Večera je bila ukusna i tko je htio dobio je i sladoled. Učiteljica nas je cijelo vrijeme častila sa sladoledima tako da nismo stigli potrošiti svoj džeparac. Nakon večere opet smo se ukrcali u bus i krenuli za Šenkovec. Tamo su nas dočekali ponosni roditelji, sretni što smo se vratili. Ja mislim da ovu avanturu neću zaboraviti da ću je se uvijek sjećati!

Josip Đeri, Matija Novak i Luka Žišković 4.b razred

objavio: MATEJA LEVAČIĆ   datum: 19. 6. 2017.

Škola za život

E-DNEVNIK

Wikipedia

Mislite li da ćete u ovoj školskoj godini postići bolji uspjeh nego u prošloj?